2013. augusztus 29., csütörtök

Költözés (18+)

Sz.Gréta kérte barátnőjének: P Ginának






































Texas volt az otthonom nagyon sokáig,de most Londonba költözöm a barátomhoz.Nehezen bírtuk már a távkapcsolatot,hogy Ő az óceán egyik felém én meg a másikon.Ha nála reggel volt,akkor nálam este. Nem volt könnyű,elhihetitek.... :/ Most nem is tudja,hogy oda tartok,de előtte szeretném legalább egy hétig titkolni előle. Egy: Meglepetésnek akarom.Kettő: Hozzá kell szoknom az időeltolódáshoz is. Tudom,hogy hol lakik,mert gyakran küldött nekem csomagokat és én is neki. Miután már nem okozott gondot az idő eldöntöttem,hogy elmegyek hozzá.Egy párszor már találkoztunk,mikor a srácok a szülőhazámban koncerteztek....Nem is említettem!Harry Styles a barátom.Még egyik nyáron voltunk a szüleimmel London-ban nyaralni két hónapot.Akkor ismertem meg és azt a két hónapot mindig a srácok házában töltöttük.De ahogy telt az idő,vette egy saját házat és a csomagokat már onnan küldte. Na de hagyjuk! Elindultam az egyik levélen lévő cím felé egy taxival. Az út kábé 2-3 perc volt vagy legalább is annyinak tűnt. Kifizettem a taxist a fáradozásáért és még egy kis borravalót is adtam. Megálltam a ház előtt egy  hatalmasat sóhajtva,majd eltotyogtam az ajtóhoz. A torkomban gombóc volt,a szívem pedig majd' kiugrott a helyéről úgy kalapált. Megnyomtam a csengőt,bentről pedig egy "Pillanat és jövök!" hangozz el. Ré pár másodpercre nyílt az ajtó én pedig megláttam életem szerelme göndör fürtjeit és smaragdzöld szemeit.
-Gina???? Te vagy az?-kerekedett ki a szeme én csak bólogatni tudtam.-Istenem!-kapott fel és megpörgetett.-Hogyhogy itt vagy?
-Idekötöztem Londonba. Untam Texas-t és már nagyon hiányoztál.-mosolyogtam rá.
-Gyere be.-tett le és bementünk.
-Hol laksz akkor?-ölelt át.
-Két-három utcányira innen.
-Költözz  ide!Kérlek.
-Erre akartam kitérni,hogy ideköltözhetek-e :)
-Szeretlek!
-Én is téged,Harry.
Mélyen egymás szemébe néztünk,s arca egyre közeledett az enyémhez. Lehunytam a szememet és vártam,hogy érezhessem mézédes ajkait az enyémeken. Erre nem is nagyon kellett várnom,mivel pár pillanat múlva már forró csókban forrunk össze.Elfektetett a kanapén és mohón tört be a számba. Tetszett,hogy ezt váltom ki belőle. Keze elkalandozott testemen,és megállapodott a derekamnál.Egy pánt nélküli felső volt rajtam és még melltartót sem vettem alá.Ehhez párosult egy szoknya. Megszabadítottam Hazza-t a pólójától és csodálattal néztem a felsőtestét,tetkóival együtt. Elmosolyodott és a derekamig lehúzta az anyagot,ami top gyanánt volt rajtam,és kigombolta a nadrágját. Alsójával együtt éppen csak annyira tolta le,hogy férfiassága ki tudjon szabadulni. megcsókolt és félrehúzta a bugyimat. Figyelmeztetés nélkül felnyomta két ujját és pumpálni kezdett,minek következtében belenyögtem csókunkba. Hangosan nyögtem,ezzel Haza tudtára adva,hogy mennyire élvezem amit velem csinál. Nemsokára nyelve váltotta fel ujjait és ki-be járatta bennem azt. Így még soha senki nem kényeztetett engem.Mondjuk ha belegondolok akkor nekem Hazza volt az első még nyáron...Egy párszor lefeküdtünk,de ilyesfajtában még nem volt részem. 
-Harry..-nyögtem,mire abbahagyta-Ezt miért kellett?
-Nem akarom,hogy így élvezz el.-csókolt meg.
Gonoszan elvigyorodtam és lemásztam a kanpéról. Elé térdelte és rámarkoltam büszkeségére,mire felmordult.
-Ne kínozz!
Csak azért is kínoztam. Megnyaltam a farka hegyét,majd végignyaltam. Kezemet néhányszor makkjára vezettem és arra is rámarkoltam.Mikor meguntam a játszadozást az egészet mély tokozást alkalmaztam,amit még előző nyáron tanultam,mikor kényeztettem Őt. Iszonyatosan nagy volt neki és kissé öklendeztem is,de nem érdekelt.Folytattam.Száját egyre nagyobb nyögések hagyták el, amire én felbátorodtam és gyorsítottam.
-Elég....kérlek....-nyögött.
Nem hallgattam rá.Ha ez lehetséges volt növeltem a tempót.
-Bassza meg!-kiáltott és a számba élvezett.Gondolkodás nélkül lenyeltem,ami a számban kötött ki,majd megcsókoltam,hogy jöhet a folytatás és térjünk a lényegre.
-Nagyon rossz kislány voltál,ezért most megbüntetlek.
Elfektetett a kanapén és irdatlan erősen belém hatolt.Erre csak egy sikítás volt a válaszom,és egy könnycsepp.
-Sajnálom!Jobb lesz!Hidd el!-csókolta le a könnyeim.Hatalmasat sóhajtottam mihelyst megszoktam a méretét Elmosolyodott és elkezdett mozogni.Először csak lassan,majd egyre gyorsabban.
-Ahhh.....-nyögtünk szinkronban.
Hirtelen kihúzódott belőlem és leült a kanapéra,engem meg magára rántott,közben újra bennem volt. 
-Tudom,hogy régen lovagoltál. Gyerünk,mutasd mit tudsz,Cowgirl!-kacsintott.
Igaza volt. Ha éves korom óta lovagoltam de ez most nem ide tartozik. Tettem amit mondott úgyhogy meglovagoltam. Egyből gyorsan mozogtam rajta,aminek az eredménye részemről hangos sikoltozás volt,Harry részéről meg öblös nyögések. Kezdtem fáradni,úgyhogy a csípőmmel közözni kezdtem .
-Harry...nem bírom sokáig tartani.
-Én sem...engedd el,édesem.-csókolt meg,de én belenyögtem a csókunkba és hangoson visítva mentem el. Egy picit még ugráltam,hogy Hazz is követni tudjon.Ő is elélvezett. Mellkasára borultam és úgy vettem a levegőt szaporán..Kopogásra lettünk figyelmesek,majd gyorsan rendbe szedtük magunkat és ajtót nyitottunk. Louis volt az. Még nem volt szerencsém megismerni a banda többi tagját,csak Harry-t.
Szia!-köszönt-..sztok...-egészítette ki magát.-Ő ki?-nézett Har-re.
-A barátnőm.-karolt át büszkén és puszit nyomott a fejemre.
-Louis Tomlinson,-mutatkozott be az említett
--Gina vagyok.-ráztam vele kezet.












Remélem tetszett!


Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése