2013. augusztus 1., csütörtök

Miért? (18+)

F.Petrának:


























Itt ülök és sírok...Azon gondolkodva,hogy hogy tehette ezt velem?!..Daniel-el 2 évig voltunk együtt.Szívből szerettem,de ő elhagyott egy műmellű pláza cicáért.Nagyon megbántam,hogy összejöttem vele.Pedig a kapcsolatunkat megelőző 1 évben próbált rávenni,hogy járjak vele,de én azt mondtam,hogy nem,mert félek,hogy összetöri a szívemet.Megígérte,hogy nem fogja....erre most nézzetek rám:
Kócos haj,Lerágott körmök,Kisírt;vörös szemek....Már 1 hete nem ettem és nem is ittam semmit.A szüleim 1 hónapig távol vannak.Senkit sem engedek be a házba....De a legjobb barátommal,Liam-mel kivételt tettem.
-Petra!Engedj be kérlek!-dörömbölt az ajtón.
Lesétáltam az emeletről és kinyitottam az ajtót neki.Betessékeltem a szobámba,de előtte újra becsuktam a bejárati ajtót.
-Mit csináltál ebben az 1 hétben,míg én Párizsban voltam a srácokkal?-érdeklődött.
-Azt amit most is teszek....-ültem le és kezdtem el sírni.
-Nem is ettél?-kerekedett ki a szeme.
-Nem....-öleltem át.-Elhagyott érted?!Egy pláza cicáért!Aki nem mellékesen a pénzére hajt,mert az apja milliomos....Én őszintén,tiszta szívből szerettem és nem a pénze kellett!
-Nem tudom,hogy egy ilyen gyönyörű és kedves lányt hogyan dobhatott el magától...-sóhajtott,de úgy tűnt,mint aki vissza akarja szívni,amit mondott.
-Szóval szerinted én gyönyörű vagyok?-néztem fel rá.
-A leggyönyörűbb...-mondta komolyan.
Nem hittem a fülemnek..Liam szerint gyönyörű vagyok...ez nem lehet....biztos csak álmodom...De nem. Liam egyre közelebb hajolt,míg csak pár centi választotta el ajkainkat egymástól.
-Bocsi,ezt nem kéne...-húzódott el,de én megcsókoltam.
Kicsit váratlanul érte őt,de azonnal visszacsókolt.A gyomromban pillangók jártak örömtáncot és a szívem egyre hevesebben kezdett verni.Pár pillanat múlva levegőhiány miatt váltunk el egymástól.
-Ez...csodálatos volt.-sóhajtott kellemesen.
-Igen.....Liam....
-Tessék?-nézett felém.
-Szeretlek...-fúrtam tekintetem az övébe.
-Én is téged!-majd megcsókolt.
A pólóm aljával kezdett babrálni,jelezve,hogy a földön akarja látni a darabot.Vettem az adást és le is vettem.Otthon nem hordok melltartót,ezért rögtön elővillantak kebleim. Liam a nyakamat kezdte csókolgatni,apró sóhajokat nyerve tőlem.Kissé megszívta ,de ez abban a pillanatban nem érdekelt.-Piszkosul akartam őt.Míg nyakamnál időzött,addig én sem tétlenkedtem és kettétéptem a pólóját.Izmos felsőtestétől egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni.A jelenbe Liam rángatott vissza,ugyanis a melleimet kezdte el nyalogatni és masszírozni.Bele-bele harapott gyengéden a bimbómba,ezzel nyögésekre késztetett.A hasamat lepte le apró,nedves puszikkal és a nadrágomnál megállt.Egy engedélyt kérő pillantást vetett rám.Csak bólintottam,mire bugyimmal együtt lehúzta azt.Lábaimat szétterpesztette és belső combomat puszilgatta egyre beljebb,mígnem elért a csiklómhoz.Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a számat,mikor nyalni kezdett.Orra érintette a szeméremdombomat.Egyik ujjával körözni kezdett a bejáratom körül,jelezve bejutási szándékát.Pár pillanat múlva belém vezette azt az ujját.Én meg felnyögtem.Kicsit szokatlan és fura volt,mert még így soha senki nem kényeztetett.De tetszett.Nemsokára még 2 ujja társult az előzőhöz és gyors tempóban ujjazott,miközben nyalt.
-Liam...mindjárt...-nyögtem.
-Élvezz csak el Baby...-suttoga.
Fogai közé vette a csiklómat,kissé megszívta,én pedig a nevét kiáltva értem el a mennyország kapuját.
-Most én jövök!-lihegtem.
Felültem és megcsókoltam.Vállánál fogva döntöttem az ágyra,majd átdobtam rajta egyik lábamat.Kiszívtam a nyakát olyan erősen,ahogy csak tudtam,mire felnyögött.
-Petra..e szórakozz...-zihálta,mikor a nadrágjához értem.
-Te is ezt csináltad.-kacsintottam.
Lassan kigomboltam a nadrágját és lehúztam,ügyelve,hogy minél többször érintsem azt a dudort.Szűk boxere láttán benedvesedtem és elmosolyodtam.
-Ez miattad van..-kacsintott rám.
Ujjaimat alsója szélébe akasztottam,majd lehúztam róla és elhajítottam.Mérete láttán kissé megijedtem,hogy hogy fog belém férni...-pedig mát voltam fiúval-
Megfogtam és gyorsan verni kezdtem.
-Basszameg....-káromkodott.-Iszonyú jó vagy!
Mikor legkevésbé számított rá egész hosszát bekaptam....már amennyire ment.Cselekedetem kicsit meglepte.de élvezte,amit csinálok.Öklendeztem az elején,de aztán már ez is megszűnt.
-Petra...kérlek... elég....-nyögött ismét.
Rá sem figyeltem.Száját öblös nyögések hagyták el,mire felbátorodtam.Rámarkoltam heréire,a farka rángatózni kezdett és a számba élvezett.A sűrű meleg folyadékból a mellemre is került.Kis hezitálás után lenyeltem.Ujjamra kentem egy kicsit az említett folyadékból,amit az ajkamra kentem. Liam fölé hajoltam és megcsókoltam.A csók után megnyalta a száját,ezzel eltávolítva örömnedve egy részét.Aztán ismét megcsókolt,de nem rakta belém férfiasságát.Úgyhogy miközben csókolt lassan magamba helyeztem.Iszonyúan fájt,hisz' nem mindennapi mérettel rendelkezik.Megmozdultam,de csak rosszabb volt,ezért kicsordult a könnyem és felsikítottam.
-Nagyon fáj?Mindjárt jobb lesz!-szívta ki a nyakamat.
Ahogy ígérte,a fájdalom bizsergéssé vált.Lassan kezdtem el rajta lovagolni,mire mindkettőnk száját megkönnyebbült nyögések hagyták el.Mellkasára támaszkodtam,néha pedig csókot loptam,ő meg a fenekemnél fogva tartott és döfködött.A G-pontomat érintette minden egyes mozdulata...Már gyengültem és köröket írtam le a csípőmmel,mire Liam kihúzódott belőlem,egy szempillantás alatt fordított helyzetünkön és belém hatolt.Csak fokozta a tempót,én meg a hátát karmoltam.
-Liam....Már..nem bírom..-nyöszörögtem és elélveztem.
Körmei végigszántották hátát és kissé sebes lett tőle.Ez úgy tűnik megadta a végső löketet és a meleg folyadék szétfolyt bennem.Csodálatos érzés volt!Még pár levezetőtolás volt,aztán kihúzta szerszámát.Mellém feküdt és átkarolt.
-Ez volt életem legjobb szeretkezése.-nyomott puszit az arcomra.
-Szerintem is.-adtam egy puszit a szájára.
-Akkor...most mi van köztünk?
-Szerelem!
-Lennél a barátnőm?-kérdezte félve.
-Igen,Liam!Persze,hogy leszek!-csókoltam meg.
/4 év múlva/
-Kééérlek!Én szeretlek!!-könyörgött Daniel.
-Nem!Nem fogadlak vissza!-kiabáltam rá.
-Petra!Nyugi,a babának nem tesz jót ez a kiabálás!-közeledett a férjem, Liam.
-A babának??-kerekedett ki az exem szeme.
-Igen a babának.6 hetes terhes vagyok..és még egyszer elmondom..Férjhez mentem!!*Ekkor Liam lépett mellém*
-Áááá,ha jól sejtem Daniel....Hm...Jobb ha lekopsz!-vetette oda neki.-Gyere szívem menjünk!-simította meg a hasamat és rácsapta az ajtót Daniel-re.


Remélem tetszett!

Kérjetek ti is Sima vagy esetleg 18+-os *KE* sztorikat itt:

' ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com '

vagy itt:

' adri.cseri@gmail.com '



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése