2013. szeptember 5., csütörtök

Érettségi stressz (18+)

Sz.Grétának és O. Viktóriának

Bocsánat,hogy későn hozom mostanában a megígért sztorikat,csak nyolcadikban a tanulásra is kell koncentrálnom :/ És ez az első olyan sztori,amit egyszerre két lánynak írok :) Remélem nem baj ;)


























Nemsokára leteszem az érettségimet,de addig is feszülten készülök rá,minden nap. A suliban az órákon nem nagyon tudok figyelni és jegyzetelni,mivel egész éjjel csak magolok és magolok. De szerencsémre az én drága barátnőim mindenben segítenek és odaadják a jegyzeteket. Már csak az utolsó vizsga volt hátra,ezért az egész napom a tanulásból állt Látszólag Harry-t a barátomat nagyon megviselhette,hogy most nincsen rá időm,de tudta,hogy ez nagyon fontos,úgyhogy segített Mivel már Ő rég letette az érettségi vizsgáját segít nekem mindenben,amiben csak tud. Minden helyes válaszomért egy csókot kapok. Hirtelen tényleg jobban megy minden(!) Vagy háromszor átismételtük az összes tantárgyat,s Hazza-nak az az ötlete támadt,hogy kicsit élvezetesebbé is tehetnénk a tanulást,mondván,hogy a tesója az anyukájával elment vásárolni,a nevelőapja meg dolgozik.
-Harry,inkább ismételjük át a törit!-rágcsálom az ajkaimat,mert a töri nem a kedvenc tantárgyam és a évszámokat utálom!
-Jó,de csak annyit mondtam,hogy tegyük élvezetesebbé. -kacsint rám.
Nem értettem,hogy mire is céloz pontosan,de ráhagytam. Mikor elkezdtük a történelmet tanulni már leesett,hogy mire gondolt.
-Hm....Mikor volt az első világháború?-teszi fel a kérdést.
-1914-1918.-vonom meg a vállam,mire elmosolyodik és leveszi a pólóját.
-Helyes válasz. És az amerikai függetlenségi nyilatkozatot mikor adták ki? 
-Öhmmm........-gondolkodok el.-1776.......július...4.?-kérdezem bizonytalanul.
-Igen.-bólint és megválik a farmerjétől is.
A következő helyes válaszomért már az én topom került le az az után soron következőért pedig a sortom. Egyáltalán nem bántam,amit csinál :) Immáron teljesen meztelenül ülök előtte,s rajta sincs már semmi.
-Oké,akkor.......Melyik félnek voltunk tagjai?Az antantnak vagy talán a központi hatalmaknak?
-Ez könnyű! Antant! -mosolyodok el.
-Bizony. Minden válasz helyes volt ezért most megkapod a jutalmadat. Feküdj hanyatt!-utasít,mire megteszem,amit kér. 
Fölém hajolt és megcsókolt. Számtól egyre lejjebb haladt minél gyorsabban. A melleimnél egy cseppet elidőzött,de folytatta. Testemen nedves puszikat hagyott,majd végignyalta szeméremdombomat. Erre csak  egy vágyakozó sóhaj volt a válaszom. Ezen elmosolyodott,aztán széttette a lábaimat. Nyelvét csiklómhoz érintette,ezzel egy kéjes nyögést nyerve tőlem. Érzékien kezdett el nyalni,mire én egyre hangosabban ziháltam. Ujjával bejáratom körül kezdett körözni,aztán éreztem,hogy az egyik ujjbegye bennem van. Fájt,ezért leállítottam.
-Mi a baj?-néz rám aggódva.
-Így még soha sem kényeztetett senki. Eddig még soha nem ujjaztál meg......félek...-sütöttem le a szemeimet.
-Ígérem,hogy vigyázni fogok rád,drágám! Először csak az egyik ujjamat fogom használni,de ha több kell,vagy ha fejezzem be csak szólj rám.-nézett mélyen a szemembe.
Bólintottam, Ő meg oldalra fordulva támasztotta meg magát a könyökén engem fürkészve. Ujja ismét jelezte bejutási szándékát,majd elmotyogtam egy 'de óvatosan'-t lassan felnyomta. Felszisszentem,mert furcsa volt és lüktetett is. Várt pár percet majd óvatosan elkezdte mozgatni. Erre nekem egy vágyakozó nyögés volt a reakcióm.
-Mehet még egy?-vigyorgott diadalittasan.
-Ahhh...Kérlek..-motyogtam.
Középső ujjához társult mutató ujja,később pedig a gyűrűs. Hangosan nyögtem és ziháltam,mire abbahagyta.
-Nem az ujjamtól fogsz elélvezni.-kacsintott és villantott egy féloldalas mosolyt.
Lábam közé férkőzött majd egy csókolt lehelt ajkaimra. Ezzel egy időben belém csúszott. Erre a cselekedetére hangosan felnyögtem.Gyorsan kezdett el bennem mozogni,és a nyakamon hagyott lila foltokat-míg én a hátán véres karmolásokat. Nem nagyon foglalkozott vele,hanem inkább még jobban beindult.
-Ahh....túrtam a hajába.-Gyorsabban..Harry...Ahhh..-suttogtam elhaló hangon.
Ha ez lehetséges volt iszonyú gyors tempóban döfködött. Nem nagyon bírtam visszatartani előtörni készülő sikolyomat. Az orgazmus varázsa hamar a hatalmába kerített,ahogy Hazza-t is. Fáradtan omlott a mellkasomra,majd megvártuk míg normálisan kapunk levegőt. Miután ez sikerül Harry kimászott belőlem és felöltöztünk.
-Mutasd a hátadat.-fordítom magam felé,mikor fel akarja venni a pólóját.-Jézusom.....
-Mi az?-kérdezi kíváncsian. 
-Ez szörnyem néz ki! Azonnal le kell kezelni.-szaladtam elsősegélydobozért.
Lekezeltem a sebeit,amit én okoztam neki,és nem  győztem bocsánatot kérni.
-Nem kell bocsánatot kérned! Élveztem és tetszik,hogy ezt váltom ki belőled. De..egy kicsit tényleg fáj..szisszen fel,mikor bekenem fertőtlenítővel.
-Bocsi,de ez most nagyon csípni fog...-kenem be az összes sérülést.
-Kopp-kopp-hallom Gemma hangját.
-Gyere csak.-mosolygok és kenegetem Hazza hátát.
Pont úgy helyezkedtünk el,hogy Hazz az ajtóval szemben ült törökülésben,míg én mögötte ugyanilyen pozícióban és kenegettem a hátát.
-Mit csináltál Harry?-mutatott nővére az elsősegélydobozra.
-Nem én voltam! Ő volt!-mutatott rám és kacsintott. Arcom rögtön vörös lett és lesütöttem a szemeim.
-Oké,nem érdekelnek a részletek!-emelte fel a kezét és megnézte Hazza sebeit.
-Ezt mégis hogy a francba tudtad így összekarmolni?-röhögött.
-Nem tudom.-rántottam vállat.



Remélem tetszett! ;)


Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu


És most a suli miatt tényleg én is elfoglalt vagyok,úgyhogy ha valamelyik sztori kicsit később érkezik azért bocsi.A gép előtt korlátozva van az időm :( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése