2013. szeptember 23., hétfő

The Way.... ♫ 18+

Sz. Krisztinek 





































A vőlegényemmel Zayn-el elmentünk egy Ariana Grande koncertre mert tudja,hogy mennyire imádom. Az egész koncertet végig tomboltam a VIP részlegben. A kedvencem a The Way volt. Vele együtt énekeltem a dalt ami még mai napig a kedvencem. 

Zayn csak mosolygott rajtam,hogy úgy viselkedem mint egy óvodás kislány.
-Mi olyan vicces?-markoltam meg alig észrevehetően a nadrágját,mire kipattantak a szemei és felmordult.
-Ha még egyszer meg mered csinálni esküszöm itt baszlak meg...-suttogta a fülembe. 
Gonoszan elvigyorodtam és ismét rámarkoltam.
-Én figyelmeztettelek.....
Megragadta a karomat és elhúzott a raktárba. Raktár létére eléggé tágas volt.... Zayn a falnak döntött és  vadul csókolni kezdett. Kezeim a hajával játszottak,míg az övé a ruhámat hajtotta fel. Anyagon keresztül kezdett el dörzsölni,amit halk sóhajokkal jutalmaztam és a nyaka csókolgatásával. Pólója alatt végigsimítottam kockáin,ebből vette az adást és megvált a ruhadarabtól,ami a földön kötött ki. Félrehúzta a bugyimat és felnyomta egyszerre 3 ujját. Már nagyon nedves voltam és egyáltalán nem volt furcsa. Hangosan felnyögtem de a zenétől nem lehetett hallani semmit sem. Zayn egy forró,szenvedélyes csókkal elhallgatott. Gyors tempóban pumpálni kezdett,aztán hirtelen lehajolt és csiklómat kezdte el izgatni nyelvével. 
-Zayn....kérlek ne kínozz már....-nyögtem.
-Hm.....-gondolkodott el-....De kínozlak.-jelentette ki. 
-BASSZA MEG ZAYN.......EL FOGOK MENNI....-ziháltam.
Egyre gyorsabban ujjazott,aminek az lett az eredménye,hogy elélveztem. Zayn tisztára is nyalt utána.
-Most én jövök.-én.
-Nem.-szögezte le és kibújtatta méretes szerszámát a gatyája fogságából. Épp addig tolta le a farmerét és az alsógatyáját,hogy a farka kitörhessen. Óvatosan megemelt,lábaimat a dereka köré fontam,Ő pedig nyolcasokat írt le a csiklómon.Mikor ezt megelégeltem megfogtam méretélt és magamba helyeztem. Egyszerre hagyta el szánkat egy egy mély öblös nyögés. Lassan lökni kezdett,amivel érintette a G-pontomat. Már majd nem elélveztem,mikor kiszedte belőlem a farkát és lerakott. Háttal fordított és a testemet 90 fokba helyezte. Majd nem a szokványos helyre tolta be hatalmasságát,de nagyon gyengéden,hogy ne fájjon. Őszintén már annyira kívántam,hogy nem fájt egyáltalán. 
-Gyorsíts kérlek...-nyögdécseltem.
Zayn vigyorogva teljesítette kérésemet és egyre gyorsabban mozgott bennem. Majd mikor majdnem elmentem ismét kivette a farkát és visszatért az eredeti pozícióba. Gyors tempót diktált és szinkronban hagyták el a szánkat nyögések.
-Mindjárt.....-ziháltam.
-Engedd el...
Mocskos dolgokat súgott a fülembe,mire elélveztem. Erre a cselekedetre Ő is követett. Izzadtan borultam a nyakába,majd rendbe szedtük magunkat és kimentünk.
-Nem voltam túl durva?-kérdezett félve.
-Dehogy voltál.De a nászéjszakán vadabb legyél ám.-kacsintottam.
-Jó.
Életem legjobb koncertje volt. :D


REMÉLEM TETSZETT 

ITT KÉRJETEK SZTORIKAT: holivia@freemail.hu



:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése