2013. október 1., kedd

A legjobb barátaim... (18+)



Szabó Krisztinek!

Tudtam, hogy nem kellett volna belemennem, de mégis itt állok meztelenül az 5 legjobb barátom előtt. Az egész úgy kezdődött, hogy elhívtak filmezni, de a filmben volt egy-két pikáns jelenet és elmondásuk szerint megkívántak. Először tartózkodtam az ötlettől, de meggyőztek. Harry, Niall, Zayn, Liam és Louis. Ők a barátaim, vagy, ahogy a nagyvilág ismeri Őket, az One Direction.
- Gyere, ide Baby! – húzott magához Hazza. Rögtön durván esett az ajkaimnak, ami kicsit fájt, de a csókja pótolhatatlan.
- Harry, ne sajátítsd ki! – a hang alapján Zayn állt mögöttem, s nyomta nekem a farkát. Kicsit belenyögtem Haz szájába, majd lassan elváltam tőlük. Zayn felé fordultam. Határozottan fogtam meg a szerszámát és vertem neki. Kézmunkám közben elcsattant pár csók, viszont a többiekre is gondolni kell.
- Most engem! – jött mellém Niall, mint egy gyerek, Zayn elélvezése után. Nyomtam egy ici-pici puszit a kis manó szájára, s Őt is kezeim közé vettem. Liam vette a bátorságot és a nyakamnak esett. Liam vállára raktam a fejem, miközben Niall a nyögésitől „fulladozott”. Harry már önkielégítést végzett, s Louis a melleimet kényeztette. Már Niall és az én nyögéseimtől zengett a ház.
- Elég, jöjjön a lényeg. – vette el a férfiasságáról a kezem Niall. Ahogy mondta, lassan lefektetett a szőnyegre és belém hatolt. Nem várt, egyből gyors tempómban lökött. Hangos nyögések hagyták el a számat, de közben kicsit fájt is Niall tette. Akkor még nem voltam eléggé kitágulva, de amint megtörtént, csak az élvezet maradt. Niall nem sokkal később, melleimbe markolva élvezett el. Mikor megéreztem magamban a spermáját, attól végre én is elélveztem.
- Gyere. – dünnyögte Harry és a kanapéhoz vitt. Leült, s engem magára ültetett. Neki valamennyivel nagyobb volt, mint Niall-nek, viszont Ő megvárta, míg megszokom. Meglepetésemre hagyta, hogy én diktáljam az ütemet. Nem vettem fel túl gyors tempót, de lassúnak sem lehetett nevezni. Már-már a csúcson jártam, amikor valaki hátulról szándékozott belém hatolni. Kicsit féltem, de hagytam, hogy csinálja.
- Nyugi, nem fog fájni. – nyugtatott Liam. Bólintottam és az éles fájdalom miatt, felsikítottam. Harry vállába kapaszkodtam és a körmeimet is belé mélyesztettem. Liam lassú tempóban tolta belém magát, s közben a nyakamat kezdet szívni. Közben Harry-n sem mozogtam, csak Liam mozgott. Amikor már nem fájt annyira folytattam a mozgást. Igaz lassan, de biztosan. Louis jött mellém, majd a farkát elém tolta. Vettem az adást és kényeztetni kezdtem.
- Ahh… Mindjárt. – lihegte Harry, s pár perc múlva elélvezett. Nem szálltam le róla; megvártam amíg Liam is belém élvez. Mielőtt még én is követhettem volna Őket, kihúzódtak belőlem.
- Gyere szépség. – most Louis-ra ültem, s közben Niall tágított ki hátulról. Mind a hárman hangosan ziháltunk, nyögtünk. Nagyon élveztem az egészet, de tudtam, hogy meg fogom bánni. Nem lenne szabad ezt tennem, de mind a hatunknak jó. Hangos nyögéseim közben Zayn-t próbáltam eljuttatni a csúcsra. Kezemet fel-le húzogattam méretén. Arckifejezéséből ítélve nagyon élvezhette, ahogy én is.
- Kibaszott jó vagy. – dörmögte a fülembe Niall, ahogy később Louis is. Szinte sikítottam a kéjtől és az élvezettől, ami láthatóan a fiúknak nagyon bejött. Nagy hangzavarral élveztem el, s utánam a fiúk. Zayn elfektetett a kanapén, s úgy hatolt belém. Már nem fájt és egyből gyors tempót diktált. Karmoltam a hátát, hangosan nyögtem. Kicsit sem fogtam vissza magam, ahogy Ő sem. Váltottunk pár csókot, azok szenvedélyesek voltak. Pár perc múlva Zayn belém élvezett, ez nekem is megadta az utolsó löketet. Még egy kicsit pihentünk, majd mindenki elkezdett öltözködni.
- Jó voltál. – dicsért meg Harry.
- Köszi.

- Mi most mentünk. – mondta Liam. Kikísértem Őket, majd visszatértem a házimunkához.

És még valami! Ne kérjetek csoportos KE-t mert láthatólag nem nagyon meg! 
Kérjetek sztorikat!
Itt: holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése