2014. január 29., szerda

Kérés

Sziasztok :)
1. Sok kérés érkezett arra,hogy rakjak ki magamról képet,mert sokan nem tudjátok,hogy hogy nézek ki :)
Na hát tessék:

A kép élesítve van,hogy a bőrhibáim ne legyenek észrevehetőek :D  De azért remélem,hogy  kiengeszteltelek titeket azzal,hogy megmutattam,ki is vagyok valójában és tetszik...Mert nekem sajnos önértékelési gondjaim vannak :(

2. Kértétek,hogy írjak magamról pár dolgot :) nos akkor be is mutatkoznék :)
Kotroczó Vivien Mercédesz vagyok,14 éves :) A Szigetújfalui Móra Ferenc Általános Iskolában pengetem az utolsó évemet,mivel 8.-ba járok :) Nagy problémám az,hogy nem tudok leszokni a cigarettáról.Bár már 2 napja nem szívtam :D ez rekord :D És ugye a családi problémák is megjelentek :/ A szerelem nekem nem megy... És Biszex vagyok. Gyengébbek kedvéért: Mindkét nemhez vonzódik. Én az érzelmekre alapulók közé tartozom,nem a szexuálisokhoz Nem szeretek negatív véleményeket olvasni a biszexségemről...Mert elég érzékenyen érint.. Sokszor előfordult,hogy elkezdtem miatta bőgni vagy épen m,ás módszert választottam: 

Igen,vagdosom magamat...Már egy ideje nem fordult elő,bekötve meg azért van,mert bevertem :D És a hegeim NINCSENEK és nem is lesznek lefotózva,mert utálom mutogatni!!!!! :( Szóval visszatérve a gondokhoz: Mindenki utál és nincsen sok szabadidőm :( jóformán magamra sincsen :( de ez van,túl kell élnem..Tudjátok: Vagy megszoksz vagy megszöksz.. :/ 

Na ennyi lenne :)♥


Vivii xx.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése