2014. július 27., vasárnap

Niall 18+ DJ Girls-nek!:) (Nem tudtam a neved, ezért írtam [T/N]-t)

Éppen a szobámban gépeztem, amikor megcsörrent a telefonom. Ránéztem a kijelzőre: 📞 Bejövő hívás: Niall ❤ 📞 Elmosolyodtam, majd beleszóltam.
- Niall! - mondtam boldogan.
- (T/N)! Nincs kedved eljönni valahova? - kérdezte Niall.
- De, nagyon is! Itthon már halálra unom magam... - mondtam, és elhúztam a számat.
- Remek! Érted megyek...mondjuk 10 perc múlva ott is vagyok! - válaszolta, és éreztem hogy mosolyog. Niall-t pár éve ismertem meg, és azóta nagyon jó barátok lettünk. Néha kicsit úgy viselkedett, mintha tetszenék neki... de ez persze lehetetlen. Valószínűleg csak azért képzeltem ilyeneket, mert teljesen beleszerettem. Eszembe jutott, hogy készülnöm kellene, ezért gyorsan lezuhanyoztam, feldobtam egy kis sminket, majd felöltöztem. Türkiz csőfarmert vettem fel, hozzá pedig a kedvenc pólómat. Niall-től kaptam, még egy hónapja, amikor visszajött Hawaii-ról. Egy Fehéres póló, kicsit haskilógatós, és pink virágokkal eg egy sötétkék szöveggel van díszítve. "Love". Ez is csak véletlen lehet. Megcsörrent a mobilom, Niall megjött. Felkaptam egy fehér tornacipőt, és leszaladtam a lépcsőn.
- Niall! Szia! - nevettem rá, és nyakába ugrottam. Felkapott, és megölelt. Ez már szokás volt nálunk.
- Indulhatunk? - Niall. Elindultunk, de alig mentünk 10 percet, eleredt az eső.
- Menjünk el hozzám, itt lakom egy utcára! -kiáltotta Niall. Beszaladtunk a házba, majd levettük a vizes dzsekinket.
- Basszus, teljesen eláztam... -mondtam, és levettem a cipőmet meg a zoknimat.
- Várj, hozok száraz ruhát. - mondta Niall. - Addig vedd le a gatyádat és a pólódat, nehogy megfázz!
Furcsa arckifejezésem láttán egy zakaróra mutatott.
- Csavard magadra ha szégyenlős vagy! - mosolygott.
Tettem amit mondott, mire visszaért. Átöltöztünk, majd befeküdtünk az ágyba filmet nézni. Hirtelen nagyot villámlott és dörgött az ég, így hozzábújtam.
- Mondanom kell valamit...- kezdte.
- Tudod [T/N],... én... szeretlek. - bökte ki.
Elkerekedett szemeim láttán szomorúan nézett rám vissza.
- Istenem Niall... teljesen belédszerettem...- mondtam ki. Először meglepődött, majd végigsimított állvonalamon, finoman felemelte államat, majd mélyen a szemembe nézett, és lassan megcsókolt. Ez a csók... egy valóságos álom volt. Egyre szenvedélyesebben és vadabbul csókoltuk egymást. Megfogta pólóm alját, és felfelé kezdte húzni. Elkezdtem simogatni egyre keményebb szerszámát. Egyre sűrűbben sóhajtoztunk, és elkezdtük egymást vetkőztetni. Mikor már semmi nem volt rajtunk, nyalni kezdett. Nagyokat nyögtem, mikor ujjazni kezdett. Egy sikollyal elélveztem, majd felnyomta farkát, és tolni kezdett. Hevesen lihegtünk, miközben egyre gyorsabban mozgott csípője. Melleimet markolászta, de nyakát hátulról megfogva magamhoz húztam egy szenvedélyes, nyelves csókcsatára. Dereka köré kulcsoltam lábaimat, hogy még mélyebben legyen bennem. - Ahh...Niall...én...- kezdtem.
- Én is... egyszerre...- nyögte Niall. Még gyorsabb tempóra kapcsolt, s hamarosan megéreztem a feszítő érzést az alhasamban. Rámarkoltam bicepszére, miközben egy nagy sikollyal farka köré élveztem. Ekkor ő is elment, és rám borult. Megszívta a nyakam, és vadul lesmárolt.
- Mindennél jobban szeretlek. - morogta nyakhajlatomba. Ránéztem, és elmosolyodtam.
- Ha tudnád, mennyire vágytam erre a mondatodra... - mosolyogtam.
- Nos... lennél a barátnőm? - kérdezte. Boldogan megcsókoltam, ami egyet jelentett az igennel. Fél év múlva megkérte a kezem, majd egy újabb fél év után megszületett első közös kislányunk, Norah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése