2014. július 30., szerda

Niall 18+ Mónii Bocznak! ☺

Egy konditeremben dolgozom, mint edző. Többnyire alakformáló edzésprogramokat tartok, de van amikor be kell urganom helyettesíteni itt-ott. Ezeket nem szeretem annyira, mert már megszoktam a saját termeimet, és ritmusomat. Sokszor jönnek el többször is ugyanazok a vendégek, ha megtetszik nekik az edzés. Eddig mindig maximum egy hónapig maradtak egyesek a legtovább, de van egy személy, aki már hónapok óta ide jár. Furcsa, mert egy fiatal férfi, olyan 20-21 körül lehet. Először azt hittem, meleg, mert ide nem járnak pasik. De aztán, egyik este, mikor indultam haza, megláttam a parkolóban. Amint észrevett, odajött.
- Szia Móni... azt szeretném mondani, hogy nekem... nos... nagyon megtetszettél. - nyögte ki. Azonnal elpirultam, mert bevallom, nekem is nagyon bejött.
- Szóval... eljönnél velem egy randira? - folytatta Niall.
- Persze ☺ - mosolyodtam el.
- Remek. Akkor holnap ha este 6-ra megyek érted, úgy jó? - mosolygott izgatottan.
- Tökéletes - mostmár szinte vigyorogtam, olyan boldog voltam.
- Szuper. Akkor holnap találkozunk - ölelt meg. A másnap hamar elment, alig vártam az estét. Vettem egy új, vörös kisestélyit, és hozzá egy fekete magassarkút. A kisestélyit soknak éreztem első randira, így átvettem egy csini csőfarmerre és egy virágos topra. Elégedetten néztem bele a tükörbe. A hajam és a sminkem már kész volt, így mikor Niall hívott, azonnal indulhattam. Leérve megpusziltuk egymást, majd beszálltam fekete sportkocsijába. Nem volt hosszú az út, de addig alap dolgokról elbeszélgettünk. Munkáról, kedvenc dolgokról, helyekről, stb. Mikor odaértünk, csak akkor vettem észre, hogy kibérelte az étterem egész teraszát, amit a legjobb haverjai már nagyon szépen feldíszítettek. Felkísért, majd rendeltünk. Mikor végeztünk, felsegített, és lementünk, majd beszálltunk az autójába. Hazavitt, majd ő is kiszállt. Elbabráltam a kulcsommal, hogy húzzam az időt. Megölelt, majd a számra nézett, de nem csókolt meg. Láttam rajta, hogy nem akar megijeszteni. Szemébe néztem, és megcsókoltam. Azonnal visszacsókolt, s nyelvünk forrón összeért. Csókunk érzékiből egyszerre vad és szenvedélyes lett, s elkezdett az ajtó felé tolni. Bezárta kocsiját, majd kinyitotta az ajtót, és benyomott a lakásomba. Berúgta az ajtót, majd elkezdtük egymást vetkőztetni. Lerúgtuk a cipőnket, majd lehúztuk egymás dzsekijét. Közben végig smároltunk. Behátráltam a szobámba, miközben ő felsőmet húzta le. Gyorsan levettem a nadrágomat és a pólóját, mielőtt ledöntött az ágyra. Lefelé haladva végigcsókolta testemet. Puncimhoz érve megnyalta csiklómat, majd őrülten kezdett nyalni, és feldugta két ujját. Nagy sikollyal élveztem el, majd egyből elkezdett gyorsan lökni. Egyszerre nyögtünk, mikor már éreztem az ismerős érzést. Rámarkoltam bicepszére, majd elélveztem egy hatalmas nyögéssel. Ő is követett, majd fáradtan borult mellém.
- Istenem...de...jó vagy...- lihegte.
- Te is...- mosolyogtam.
- Leszel a barátnőm? - kérdezte.
- Boldogan... - öleltem át. Hozzábújva elaludtam. Még sok randink volt, és másfél év után megkérte a kezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése