2013. április 20., szombat

A haveroknak hála(18+)

H.Reginek





















A haverok elvittek egy nagyon állat tengerparti buliba,ahová meghívták a suli legdögösebb srácát,Zayn-t is.Eleinte nem akartam elmenni,mert biztos beégettem volna magamat,de egy hetes könyörgés után beadtam a derekamat.Éppen mentünk a partra és a barátaim biztató szavaitól volt hangos a kocsi.

-Itt az idő,hogy elhívd randizni!

-Túl régóta vagytok csak barátok,mint egy pár!

-Nem hiszem,hogy menni fog csajok!-bizonytalanodtam el.-Mi van a kiröhög???

-Nem fog!-szólt [LB/N].-Már egy ideje ő is többet érez irántad!!

-Ezt honnan veszed?-csillant fel a szemem.

-Vannak kapcsolataim-kacsintott
Mikor odaértünk  a szememmel Zayn-t kerestem,de nem találtam.Elmentem körbenézni,de valaki hátulról befogta a szemeimet.

-Találd ki ki vagyok!!!!!-suttogott.

-Zayn??-mosolyogtam,elvettem a kezét a szemem elől és megfordultam.Ő volt az.-Mit keresel itt?-kérdeztem mosolyogva.

-Gyere velem!Mondanom kell valamit!!!-mélyült el a hangja.
Mentem utána és elvitt egy kis fakuckóhoz,ahol senki se járt.

-Mi a baj?-kérdeztem.

-A barátnőid mondták,hogy belém estél,csak félsz bevallani.-nyögte ki.A szememet lesütöttem és elvörösödtem.

-Zayn én....

-Csss...-tette ujját az ajkaimra.-Te is tetszel nekem!
Ezektől a szavaktól megállt bennem az ütő.A következő pillanatban már puha ajkai az enyémet tépték és az ágyon kötöttünk ki.

-El sem tudod képzelni mióta várok erre a pillanatra!-mondta két csók között.

-Te fantáziáltál rólam?-kaptam fel a szememet.

-Nem is tudod hányszor édesem!És most végre a karjaimban tarthatlak!-suttogta a fülemtől 2 centire.Lovaglóülésben helyezkedtem el rajta és ügyeltem,hogy minden kis mozdulatnál érintsem ágyékát.Kisebb nyögések szaladtak ki a száján.Lehajoltam egy csókért,közben bikini felsőmet kikötötte és eldobta a sarokba.Most már én voltam alul és élveztem,ahogyan egyik mellemet kezével,másikat szájával kényezteti.Hajába túrtam ennek hatására,ami szemmel láthatóan beindította.Felállt,levette a fürdőgatyáját és a bikini alsómat is.Végigmért és nyelvével húzott egy csíkot a szeméremdombomon,majd megpuszilta a csiklómat.Felsóhajtottam az élvezettől.

-Zayn!Kérlek!Bassz meg normálisan!!!-türelmetlenkedtem.

-Ahogy akarod hercegnőm!-mondta selymes hangon.
Bejáratomhoz pozicionálta magát és minden figyelmeztetés nélkül belém hatolt.Fájt...Nagyon fájt.Nem tudtam visszatartani előtörő könnyeimet.

-Sajnálom!Ha csillapíthatnám hidd el megtenném!El fog múlni!Szeretlek Regi!!!!-súgta a nyakamba.
Mikor a fájdalom múlóban volt lihegni kezdtem ezzel jelezve  Zayn-nek,hogy megmozdulhat.A fájdalom végre teljesen elmúlt és élvezetté alakult.

-Ahhhhhhhh....Zayn...Gy-gyorsabban!!!!-nyögtem-Mindjárt.....

-Gyerünk Baby!Élvezz ide!!!!!!-nyögte és belemarkolt a fenekembe.
Csak ennyire volt szükségem.
-Szeretlek!-lihegte,majd egy jó mély lökés következtében egyszerre mentünk el...Magunkra kapkodtuk azt a kevés ruhadarabot ,ami a földön hevert és kéz a kézben mentünk bulizni :)

Kérj te is *KE* sztorit vagy 18+-osat itt:
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt: cinicica@citromail.hu






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése