2013. április 27., szombat

A hír

Sz.Ritának 























Mostanában egyre rosszabbul érzed magad,de fogalmad sincs róla,hogy miért.De azon a bizonyos napon fel fogod.De,hogy biztosra menj a barátnőddel hozatsz egy terhességi tesztet.Nem is egyet,kettőt.Szerencsére a barátod Harry nem volt otthon,úgyhogy gyorsan a fürdőbe rohantál és elvégezted a tesztet.Már tülkön ülve vártátok  [LB/N]-val/vel az eredményre.A gyanúd beigazolódott.....Terhes vagy és Harry Styles az apa.Rögvest [LB/N] nyakába ugrottál és bőgni kezdtél.

-Jesszusom [T/N]!Nem hiszem el,hogy babátok lesz!!!!!-vigyorodott el a barátnőd.

-Én sem!-szipogtad örömödben.
Az órára pillantottál és láttad,hogy már dél van.
-De most menj!Harry bármikor itthon lehet.!!-ölelted át búcsú gyanánt.Mikor a barátnőd elent 5 percel később Harry érkezett haza.

-Hazajöttem Picikém!-hallottad a kiabálást,amin belépett az ajtón.Rögtön a nyakába ugrottál és megcsókoltad.
Hazza látta a piros szemeidet,hogy sírtál és rögtön faggatni kezdett.

-Picim!Te sírtál????-simította meg az arcodat

-Csak egy kicsit!-szipogtad-Gyere beszélnünk kell!-mondtad.
Leültetek a kanapéra és nagyot sóhajtottál.Átnyújtottad a tesztet Harry-nek.
-Nézd meg!Én csináltam!-zokogtál örömödben.
Harry kikerekedett szemekkel nézte a tesztem majd téged.

-Annyira boldog vagyok!Végre kisbabánk lesz!-csordult ki a könnye örömében.

Hosszasan megcsókolt,majd a hasadat kezdte el simogatni."Biztos remek apa lesz!Érzem"-gondoltad.



Remélem tetszett :)





KÉRJ TE IS 18+-OS VAGY SIMA *KE* SZTORIT 
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése