2013. április 27., szombat

Erotika a javából(+18)

P.Edina Sárának
















A pasim Harry nagyon perverz fantáziájú.De nem csak fantáziálásban,hanem a szexben is remek.Egyik este,mikor a munkából jöttem haza a házban csend uralkodott. Harry az emeleten volt.

-Ahhhhh....-hallottam fentről.
Gyorsan felmentem megnézni,mit csinálhat.Benyitottam és láttam,hogy az ágyon fekve elégíti ki magát.Rámosolyogtam,odamentem és megcsókoltam.De közben nem hagyta abba a kényeztetését.

-Majd én átveszem kicsim-kacsintottam rá.
Gyorsan anyaszült meztelenre vetkőztem és kezembe vettem játékszerét.Először csak vertem neki,tartva a szemkontaktust,majd az egészet a számba vettem. Hazz ezt hátra szegezett fejjel és ökölbe szorított kezekkel élvezte.

-Állj...[T/N]----elég legyen!..-zihálta.Figyelembe sem vettem,csak még jobban rákapcsoltam.
-BASSZUS!!!!!!-kiáltott,majd a számba ürítette magát.-Most te jössz hercegnőm!-vigyorgott.
Fölém kerekedett,majd szívni kezdte melleimet,onnan haladt egyre lejjebb és elkezdett nyalni.Felszisszentem,mikor feldugta 3 ujját és ujjazott.Hangos sikolyok hagyták el a számat,majd hamarosan a gyönyör kapuiba értem. Harry Feljebb jött egy csókért és belém vezette magát.Olyan gyorsan tolt,mint még soha.Nyögéseink betöltöttek minden ki zugot.Haryy egy mély lökéssel a csúcsra vitt.Ő csak 2 perccel után ma jött.Azalatt még egyszer elvitt a mennyekbe.Még döfködött és ő is elérte a következő orgazmusát.Pihegve feküdtünk le az ágyra,egymás mellé.

-Csodálatos vagy!-nyomott egy puszit a homlokomra.

-Te se vagy rossz,ha a szexről van szó ;)-majd lassan elaludtunk.


Remélem tetszett! :)



KÉRJ TE IS 18+-OS VAGY SIMA *KE* SZTORIT 
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése