2013. április 13., szombat

Piknikezésből szerelem (18+)























A legjobb barátommal megbeszéltünk egy kis piknikezést a szabadban.Louis kivitt a közeli tópartra ,ahol együtt néztük a naplementét.Egy ideje már többet érzek Louis iránt,mint barátság.Mikor már végeztünk a piknikezéssel néztük a naplementét....

-Hé,figyi,mondanom kell valamit-bizonytalanodott el Lou

-Mi a baj?Mit tettél már megint?-nevettem halkat

-Beléd estem...Amióta megismertelek nem tudtam,hogy közöljem veled.....-hebegett

Szó szerint legfagytam e egy aprócska mosoly is a számon maradt.Ebből Leszűrte,hogy nekem se közönbös. Mélyen a szemembe nézett és megszólalt:

-Nem is tusod,mióta készültem erre a pillanatra!!!-súgta,majd gyengéden megcsókolt.Én sem haboztam rögtön visszacsókoltam.

-Louis,én.....már mióta ugyanezt akartam neked elmondani...Örülök,hogy az érzés köl...-Majd újra megcsókolt. Szerencse,hogy nem  járt már arra senki,mert Lou a felsőm alatt kezdett el simogatni.,én meg egy hirtelen mozdulattal levettem az atlétáját.Végigsimítottam felsőtestén,amitől kirázott a hideg.Tökéletes!Louis is levette a topomat,majd elkezdte keresni a melltartóm kapcsát.

-De gonosz valaki......Elől kapcsolós melltartót vettünk fel???-vigyorgott kajánul
Kikapcsolta a melltartómat és szívni,masszírozni és harapdálni kezdte őket.Egy halk sóhaj is kiszaladt a számon.Egyre lejjebb haladt,mígnem elért a hasam aljához.Egyre nagyobbakat sóhajtottam,aztán bugyival együtt lekerült rólam a farmerom is.

-Louis!...Kicsit túlöltözött vagy hozzám képest.-mondom mosolyogva,majd ledöntöttem a pokrócra.Nadrágon keresztül kezdtem simogatni.

-Ahh.....Kérlek!-könyörgött,hogy ne kínozzam

Lehámoztam róla a nadrágját boxerével együtt.Férfiasságától kicsit megijedtem,de utána egyből bekaptam az  egész hosszát.

-Igen Baby.....Ezaz!!!!-nyögött. Fel-le kezdtem a fejemet mozgatni,de megállított

-Elég volt baby!Feküdj hanyatt!-utasított

Tudtam mi következik.végighúzta péniszét a csiklómon,amitől felsóhajtottam és kérdően nézett rám.Válaszul csak bólintottam egyet.Lassan belém csúszott.Méretétől felsikítottam.

-Nagyon fáj?????-kérdezte idegesen

-Csak egy kicsit!!!-lihegtem

-Semmi baj!Majd elmúlik!Vigyázok rád szívem!-nyugtatott,majd lassan egész hossza bennem volt.Mikor már megszoktam hatalmas farkát lökni kezdett.Közbe végiga szemembe nézett.vagy megcsókolt.Hátát karmolásztam,ugyanis minden egyes tolásnál érintette a g-pontomat.Egyre hangosabban és gyorsabban nyögtünk.Nem ő volt az elő,de vele élveztem a legjobban.

-Louis....én.....el fogok....-nyögtem mikor már közel volt a csúcs

-Én is.....-csókolt meg újra.

Éreztem,ahogy farka rángatózni kezd és belém üríti magát.Nekem csak ennyi kellett és egy hatalmas nyögés kíséretében követtem őt.Még párat lökött rajtam levezetésként,majd kiszállt belőlem.Felkapkodtuk magunkra a ruhákat és átölelt.

-[T/N],remélem nem ez volt az utolsó alkalom!-vigyorgott.

-Én is!Megpróbálhatnánk egy kényelmesebb helyen,mint például egy ágyon-kacsintotam

2 nap múlva a pasim lett!




Kérj te is *KE* sztorit vagy 18+-osat itt:
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt: cinicica@citromail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése