2013. április 14., vasárnap

A vallomás (Louis *KE*)

N.Laurának























Louis Tomlinson-nal már kiskorotok óta a legjobb barátok vagytok,de te sokkal többet érzel iránta.Nem tudod,hogy nála mi a helyzet,de nem akarsz rákérdezni,mert egy hónapja jár egy Amanda nevű lánnyal. Egy hétig távol voltak tőled és érezted,hogy nagyon hiányzik az illata,az ölelése,és ő is.Hirtelen megcsörren a telefon

-Halló?-Szólsz bele könnyeidet törölgetve

-Szia Laura!Hogy vagy?Annyira hiányzol!Mi a baj?-hallod meg azt a szexi hangot."Ez Louis!"-gondolod magadban

-Semmi bajom,csak annyira örülök,hogy hívtál!-áradozol

-Figyi van egy hírem!-mondja izgatottan,mégis szomorúan

-Na mesélj

-5 perc és ott vagyok!Majd személyesen!-mondja és sejted,hogy mosolyog.Leteszed a kagylót,rendbe szeded magad.Mikor megszólal a csengő tudod,hogy Louis jött.Izgatottan nyitsz ajtót és azonnal a nyakába ugrasz.

-Annyira hiányoztál Laura!

-Te is nekem Lou!Mit akartál mondani?

-Majd bent!-mondta

Azzal beengedted és leültetek a kanapéra.

-Azt akartam mondani,hogy ebben az egy hétben nem éreztem jól magam Amandával.Folyton csak rád gondoltam,tehát...szakítottam vele.-sütöttel le a szemét-Így....lennél a barátnőm?

-Úristen Louis!!!!!Nem is tudod mióta várok erre a kérdésre!!!!!A tiéd vagyok!!!

Majd közel hajol és gyengéden megcsókol.



Kérj te is *KE* sztorit vagy 18+-osat itt:
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt: cinicica@citromail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése