2013. április 30., kedd

E-mali-es.:Egy érdekes iskolai nap (+18)


E-mail-ben érkezett hozzánk
I.Melindától.
Köszönjük :)

















A suliban a tanárnak nagyon a bögyében vagyok és nem tudok ellene semmit tenni...Egyik nap délután 3-ra büntetést adott,csak mert leejtettem a könyvemet órán....-.-".....Kikészültem tőle.Suli után haza mentem,megkajáltam és mentem is vissza.Leültem a hátsó sorba.Senki sem volt rajtam kívül,úgyhogy  bedugtam a fülest és zenét hallgattam.Szinte nem is vettem észre,hogy a suli irtó szexi leghelyesebb pasija,Zayn(aki mellesleg a suli rosszfiúja is) mellettem foglalt helyet.Kivettem a fülest és elkezdtünk beszélgetni egymással.Hirtelen a tanár megszólalt,hogy el kell mennie a kislányáért az oviba.Tudtam,hogy a kislánya óvodája 3 várossal odébb van,szóval egyhamar nem szabadulok.....
-Addig maradjatok itt a helyeteken és meg ne mozduljatok-mutatott Zayn-re.-De,mivel 4 óra van,5-kor elmehettek-forgatta a szemét.Mikor meghallottuk a kocsi zúgását és elment a tanár Zayn közeledni kezdett.
-Már azt hittem sose megy el!-mondta,majd megcsókolt.Nem is tudom mióta vártam erre a csókra.
-Mit csinálsz?-kérdeztem,mikor fel akarta húzni a pólómat.
-Most nagyon el foglak rontani!-morgott.
Benyúlt a szoknyán alá és anyagon keresztül simogatni kezdett.
-Nedvesedik a kisasszony??-nevetett
Levettük egymásról a felsőt.Zayn nagy meglepetésére nem volt rajtam melltartó,de nem is zavarta.Félrehúzta bugyimat,majd eltolta 4 ujját.Azelőtt még senki sem kényeztetett így de nagyon tetszett.Egy kicsit fájt is de nem törődtem vele.Szájával melleimet izgatta,miközben ujjai ki-be járkáltak bennem és hüvelykujja csiklómat dörzsölte.Közel voltam már a csúcshoz,s ezt Zayn-nek is jeleztem nevének nyögésével.
-Zayn...Zayn.....én....-nyögdécseltem.
-Ez az baby!Hadd nyaljam le ujjaimról a nedvedet!-simította meg másik kezével az arcom és megcsókolt.Beleharapott alsó ajkamba,s rögtön elélveztem.
Zayn levette magáról az összes ruháját és elém állt.gyorsan letoltam magamról a szoknyámat bugyival együtt és mellé álltam.
-Ülj le!-utasítottam.
Egy pillanatig csak nézett rám,de hamar mosolyra húzódott a szája és teljesítette kérésemet.Szembe álltam vele,kezemet párszor végighúztam a kicsi Zayn-en,hogy akcióra készen álljon,majd lassan ráereszkedtem.Hangosan felszisszentem,de egy kis sikolyt is mellékeltem hozzá.Mikor a fájdalom elmúlt Zayn nyakába borultam,és egyszerre nyögtünk.Hirtelen felkapott,közben nem csúszott ki belőlem és a padra fektetett.Vagy fél órán át élveztük egymást,mikor Zayn egy fájdalmas mély lökéssel belém ürítette magát.Meleg nedvét,mikor megéreztem én is követtem egy sikollyal.Megvártuk,míg légzésünk helyreállt és felöltöztünk.
-Nézd [T/N]!-mutatott az órára.-5 óra!-csókolt meg.


És a kézben hagytuk el a sulit :)







Köszönjük a történetet!Ti is kérjetek vagy küldjetek itt:
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése