2013. április 24., szerda

Egy ártatlan kis összejövetel(18+)

Sz.Ritának

















A barátommal, Harry-vel egy kis összejövetel féleségre vagyunk hivatalosak.Estefelé kezdtünk készülődni,és miután már "bulira" készen álltunk beültünk Harry nagy és fekete autójába.Az út nem is volt olyan hosszú,mint azt hittem.csak 10-15 perc.Mikor oda értünk Harry  fülembe súgott:

-Annyira kívánlak már édesem!!!Alig fogom kibírni,míg hazaérünk!-mondta vággyal telt szemekkel,amibe egész testem beleremegett.

-Pedig muszáj leszel!-gúnyolódtam.
Beléptünk a "buliba" és rögtön inni kezdtünk.Mikor már a 13. pohárnál tartottunk Harry félrehívott.Belőle is dőlt a pia,mint belőlem.

-Te...én.....Szoba....MOST!-súgta a fülembe.
Gondolkodás nélkül elmentem vele.Bezárta a barátnőm ajtaját és lelökött az ágyra.Csókolt,s közben lassan szabadított meg minden ruhámtól.csak a fehérneműm maradt rajtam,de rajta még volt ruha,ami aggasztott.A hátára döntöttem és levettem felsőjét.Nedves puszikat hagytam felsőtestén,majd a nadrágját is lehámoztam róla alsójával együtt.Izgatottan várta a folytatást.Végighúztam párszor kezem férfiasságán,majd bekaptam.Ő ezt hátradöntött fejjel és ökölbe szorított kezekkel élvezte.3 év együttlét alatt megtanított a mély torkozásra.Mikor közel volt a csúcshoz abbahagytam.

-E-e-ezt miért????-lihegett.
Csak kajánul vigyorogtam rá,majd megcsókoltam.A melltartóm hamar lekerült rólam,majd Harry melleimnél munkálkodott,onnan pedig áttért nyakamra.Egyre gyorsabban haladt lefelé,majd letépte a bugyimat-nem szó szerint- és nyalni kezdett.

-ISTENEM!!!!!-Szisszentem fel,mikor 3 ujját mozgatta bennem.Nem sokkal később inkább öklözött,mint ujjazott.A csúcshoz közeledve kivette belőlem a kezét,megtámasztottam azt fejem mellett és belém tolta magát.Már olyan szinten nedves voltam és vágytam rá,hogy fájdalmat nem érzetem.Gyors tempóra kapcsolt és összetapadt izzadt testünk,miközben csak lökött és lökött.

-Hazz...én...-nyögtem. Hazza közben szavakkal izgatott.

-Imádom,mikor benned lehetek és tőlem érsz el a mennyekbe,sőt velem együtt.Mikor leszopsz kielégülten élvezek bele a szádba,amit nagy örömmel nyelsz le!Kérlek élvezz ide,hogy érezhessem farkamon meleg nedvedet és tudhassam,milyen jó munkát végeztem rajtad!ÜVÖLTSD A NEVEM!!!!-kiáltott.

-HARRY!!!!ÉDES ISTENEM!!!!!-és ebben a pillanatban egy mély tolással a csúcsra vitt mind a  kettőnket.

Felöltöztünk,majd kimentünk.

-Nem tudom mi történt ott bent,de a  hangeffektek nagyon ott voltak ;)-kacsintott a barátnőm.



Remélem tetszett ;)


KÉRJ TE IS 18+-OS VAGY SIMA *KE* SZTORIT 
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com



3 megjegyzés: