2013. április 19., péntek

Nászút(18+)

R.Dettinek



























Liam-mel több,mint 3 évig jártunk és a napokban házasságot kötöttünk.Abban a pillanatban mi voltunk a legboldogabbak a világon,amikor kimondhattuk a boldogító igent :).Épp a nászútra indultunk,amikor az egyik barátnőm megállított:

-Hé Detti!Vidd ezt magaddal!-mondta,majd átnyújtott egy fogamzásgátló tablettás dobozt.

-Ne hülyülj!-nevettem-Nem lesz rá szükségem!!!

Te tudod!De,ha teherbe ejt.....én szóltam!-forgatta a szemét.
Majd beültünk a kocsiba és elhajtottunk.

-Liam!Hová viszel?-érdeklődtem

-Hát Mrs. Payne.........majd meglátod.-mondta,majd kacsintott és egy kaján vigyort is mellékelt hozzá.Sejtettem,hogy mi folyik itt.A nászéjszakán akarja elvenni a szüzességemet.Hamar a kis tengerparti kis nyaralóhoz értünk és mikor kiszálltunk a kocsiból felkapott és becipelt.

-Egy hercegnőnek még csak sétálnia sem kell. ;)-vigyorodott el
Bent lerakott és bezárta az ajtót.Vadul kezdett csókolni,mégis gyengéden.Imádtam a csókját..Betolt a hálóba és levetkőztetett egy szál bugyira.

-Liam!Ez nem fair!Vetkőzz!-utasítottam.
Kicsit meglepődött,de mosollyal az arcán folytatta.Szexisen vette le magáról ruhadarabjait és boxerét már én hámoztam le róla.Mikor megláttam a méretét megijedtem egy kicsit,majd kezembe vettem.

-Ma nem lesz kínzás!!!!!!
Miután kimondta ezt hanyatt fektetett,levette az utolsó ruhadarabomat.A fiókhoz sietett és kivett egy kis tasakot.Kivette belőle az óvszert és felgörgette.

-Mehet??

-Hajrá édes!!!!!!!!
Ezzel belém hatolt.Lassan kezdett mozogni,ugyanis méretét hamar sikerült megszoknom,de meg kell hagyni .....HATALMAS!!!!!!!
Egyre gyorsabban tolt és egyre hangosabbak voltunk. Liam vállába haraptam és elmentem.Pár perccel később ő is követett.

-Nagyon fájt?????

-Nem fájt!!!!!!Imádlak szívem :$

Majd elaludtunk és másnap fogam fel,hogy én lettem Mrs. Payne <3333




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése