2013. április 18., csütörtök

Túl jó barátok (18+)

H.Eszternek


















Niall-el már kiskorunk óta ismerjük egymást és mindent tudunk a másikról.Egyik nap áthívott megnézni egy horrorfilmet,mert nem hitte el,hogy kibírom.Már egy ideje,olyan 13 éves korunk óta többet érzek iránta,mint kellene,de nem akarom elrontani a barátságunkat sem.Mikor átmentem hzzá,már a kólát és a popcorn-t kikészítette és berakta a DVD-t.

-Mégse gondoltad meg magad???-gúnyolódott.

-Hahaha Horan!Nagyon vicces!Nem félek!-mondtam magabiztosan,pedig előre paráztam,hogy mi lesz.Szépen lefeküdünk az ágyra,leoltottuk a lámpát és elindítottuk a fimet.Az eleje tényleg nem volt olyan rémisztő,de a közepénél nagyon megijedtem és egy halk sikollyal karöltve Niall karjaiba ugrottam.

-Csak nem megijedtél???--nevetett

-Nem...én...csak...bocsi,de...-próbáltam kifogásokat keresni.

-Figyelj!Ismersz!Ne félj!!!!!!!Ha félsz az engem nem zavar. :)
Nem bírtamki,hogy meg ne csókoljam.Mélyen a szemébe néztem és nyomtam egy csókot ajkaira.

-Húh!Ezt miért kaptam???-vigyorgott

-Öhm..izé.....bocsi,nem voltam a magam ura!-mentegetőztem

-Semmi baj édes!!!-vigyorgott-Ismételjük inkább meg.

Ezzel újra megcsókolt.Csókja gyengéd és édes volt.A filmet a távirányítóra feküdve kikapcsoltunk.Szenvedélyesen csókolt.Én eközben levettem az atlétáját.Tudta,hogy még szűz vagyok.

-Biztosan akarod??-kérdezte aggódva

-Soha semmiben nem voltam még ilyen biztos!

-De ha valami olyan csinálok,mami rossz és nem tetszik csak szólj!!!
Bólintással jeleztem,hogy 'Rendben van!'.Lassan megszabadított felsőmtől és  a sortomtól is 'könnyes' búcsút vett.Övéhet nyúltam,miközben nyakamat hintette be csókokkal.Gyorsan levette a nadrágod a boxerével együtt.Megláttam hatalmas méretét és ajkamba haraptam.

-Nyugi!Nem lesz baj!-nyugtatott,majd megcsókolt.Kikapcsolta a melltartómat és eldobta.Reflexből magam elé kaptam a kezeimet,eltakarva magamat.

-Naaa...Vedd el a kezed!Láttalak már egy szál bugyiba annál a tengerparti dolognál! ;)-vigyorgott kajánul.

Elvettem onnan a kezeimet és szívni kezdte a melleimet.Bevallom először furcsa volt,de élveztem.Onnan egyre lejjebb haladt,amiket sóhajokkal jutalmaztam.Bugyimhoz érve kérdő pillantást vetett rám.Bólintottam,majd megcsókolt.Eközben anyagon keresztül simogatott.Belenyögtem csókunkba,majd lerántotta a bugyimat.Szeméremdombomon végighúzta nyelvét,majd csiklómat kezdte szívni.Hangos sóhajaimból kisebb nyögések alakultak ki.Hirtelen 2 ujját tolta belém.Lassan mozgatni kezdte,amit kifejezetten élveztem.Addig pumpált,míg el nem élveztem.Lenyalta ujjáról,ami kifolyt belőlem.Megfogtam  farkát,de elkapta a kezemet.

-Nem muszáj ezt csinálnod!

-De én akarom!Mindig ki akartam próbálni a mély torkozást!!-könyörögtem.

Niall szíve megenyhült és hatra dőlt a könyökén támaszkodva és várta,mit csinálok.Fogalmam sem volt,hogy kezdjem.Először fel-le kezdtem a kezem húzogatni,majd végignyaltam.Tetejét bekaptam és onnan egyre többet próbáltam.Néha öklendezni kezdtem,de nem érdekelt. Végül megcsináltam a mély torkozást.Nagyon büszke voltam magamra.Hirtelen kivette méretes szerszámát a számból és az ágra fektetett.Fejem mellett támaszkodott és megcsókolt.

-Sajnálom Baby!Ez fájni fog!-esedezett
Majd lassan belém tolta magát.A fájdalomtól felsikítottam.

-Bocsáss meg nekem!El fog múlni!Megígérem!-mondta mosolyogva.
Elkezdett mozogni ami még inkább növelte a fájdalmat.

-Kérlek!Lassabban!!!!!-visítottam.

Mikor a fájdalom bizsergető érzéssé vált magamhoz húztam egy csókért.Ebből tudta,hogy lökhet.Jó nagyokat nyögtünk mind a ketten. Niall nyakába kapaszkodtam és hátát is karmolászni kezdtem.Közben heves csókcsata alakult ki köztünk.

-Niall...én...-nyögtem

-Én is!...MOST!-kiáltott.
Rángatózni kezdett bennem,amitől egyszerre élveztünk el.Még egy pár percig így maradtunk,majd légzésünk visszaálltával kimászott belőlem.Magunkra húztunk egy akarót és átkaroltuk egymást.

-Máskor is jöhetnél horrorfilmet nézni!

-Nincs ellenemre!-vigyorogtam

Így jöttünk össze :)





Kérj te is *KE* sztorit vagy 18+-osat itt:
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt: cinicica@citromail.hu





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése