2013. április 28., vasárnap

a lejobb barátom legjobb haverja(+18)

P.Orsolyának 






A legjobb barátom,Louis áthívott magához filmet nézni,de mondta,hogy az ő legjobb haverja Niall is ott lesz.Cseppet sem bántam.Igazából mind kettőjük iránt többet éreztem,mint kellett volna.Egy egyszerű kis ruhácskát vettem fel és szép  kis sminket kentem magamra,majd elindultam.Odaértem és mind a 2 fiút öleléssel köszöntöttem.A kanapén középen foglaltam helyet.Louis berakta a filmet,de csak fél óráig tudtuk élvezni,mert elment az áram.

-Remek-mondtam némi szarkazmussal-Mos mit csináljunk?-értetlenkedtem.

-Lenne pár ötletem!-simítottam meg a combomat Louis.Felé fordultam,de hirtelen nyelve bejutásért esedezett a számba,hogy táncra hívja az enyémet.Ezt a bejutást rögtön meg is engedtem neki. Niall közben nyakamat szívta,harapta és csókolgatta.Már rég nem voltam ÚGY együtt fiúval.Nemhogy kettővel.(!)

-Fiúk-sóhajtoztam-Mit csinálunk?

-Amit már rég meg kellett volna tennünk!-suttogott Niall.
Louis levette a felsőm,közben én is az övét.Nadrágja gombjaival bíbelődtem,majd kigomboltam és lehúztam a cipzárt.Megszabadítottam a zavaró ruhaneműtől,s megláttam a boxere fogságából kitörni vágyó szerszámát.Anyagon keresztül simogattam,amit nyögésekkel jutalmazott,majd Niall kikapcsolta a melltartómat és elhajította.Melleimet kezdte  masszírozni hátulról majd levette a nadrágom bugyival együtt.Felálltam,s megszabadítottam összes ruhájától.Közben Louis ágyéka fenekemnek nyomódott. Boxeren keresztül is nagy volt neki.Leguggoltam és Niall farkát a számba vettem.

-Ahhh..BASSZUS [T/N] KIBASZOTT JÓ VAGY!-nyögte.Hamarosan a számba ürítette magát,amit undorodva,de az utolsó cseppig leszeltem.Miközben Niall-t kényeztettem orálisan,addig Louis mindvégig simogatta a fenekemet/a nyakamat csókoltam és szívta.Megfordultam és Lou-val ugyanezt megtettem.Ledöntött a kanapéra,majd nyalni kezdett.

-Kitől vagy ilyen nedves baby?-mosolygott.

-Tőletek!-nyögtem.

-Kik vagyunk?

-LOUS...NIALL-sikítottam,mikor Louis belém vezettem magát,miközben Niall a fenekembe.
Mikor Louis ki,Niall be,s mikor Niall ki Louis be. Niall a nyakamat szívta,melleimet markolászta,Louis közben meg simogatta a csiklóm.Minden döfésnél a g-pontomat érintette,ami hamar a csúcsra vitt és hangos nyögés közepette elélveztem.Fél perccel később a fiúk is követtek,majd helyet cseréltek és iszonyatosan gyors tempóban döngetni kezdtek.Louis előbb elélvezett,úgyhogy ő kiszállt belőlem,de Niall fordított a helyzetünkön és én pedig meglovagoltam.Mielőtt elmehettem volna Niall megelőzött és Louis leemelt barátjáról.Ő volt felül és a szemkontaktust tartva lökött egyre gyorsabban.A nyögéseink megtöltötték az egész házat.Majd Louissal egyszerre mentünk el.Gyorsan felöltöztünk,mire visszajött az áram.

-Máskor is nézhetnénk filmet áramszünet közben!!!-nevetett Niall,amin muszáj volt elmosolyodnunk.

-Nincs ellenemre!-majd néztük tovább a filmet.Később Niall megkért,hogy legyek a hercegnője.Természetesen Louis egyáltalán nem bánta és igent mondtam.


Remélem tetszett!



KÉRJ TE IS 18+-OS VAGY SIMA *KE* SZTORIT 
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése