2013. április 28., vasárnap

E-mail-es(+18)

E-mail-ben érkezett(!)






















Épp egyedül sétálgattam este London utcáin,majd hirtelen valaki mögém lopózott és eltakarta a szemeimet.

-Na ki vagyok????-tette fel a kérdést.

-Liam?-fordultam meg.
A legjobb barátom Liam Payne állt velem szemben az utcán.Már egy hónapja nem láttam.

-Na és mik újság?Bepasiztál már??-érdeklődött.Nem egészen értettem mit akar ezzel.Csak reménykedtem,hogy azt amire abban a pillanatban gondoltam.

-Hát...igazából egy hete ért véget a kapcsolatom egy Michael nevű sráccal.

-Dobott?

-Igazából én őt...-néztem a földre-Nem is szeretett igazából szerintem,mert mint tudod....én...sose voltam együtt ÚGY férfival...De ő nem bírt megvárni és azalatt a 2 hét alatt vagy 20 lánnyal feküdt össze...

-Megcsalt?Szegénykém....-ölelt magához.
Liam-nek olyan jó illata volt.Hirtelen szakadni kezdett az eső.

-A fenébe....Most hogy jutok haza....????-kiabáltam.

-Gyere át hozzám!Itt lakok a sarkon!-mondta mosollyal az arcán.
Belegyeztem ,hogy átmegyek hozzá.Az esőben teljesen szétáztam és mikor a házba értünk kunyiztam valami ruhát pizsi gyanánt. Liam adott egy pólót és egy boxert,hogy azt nyugodtan felvehetem.Lement hozni egy kis innivalót,én közben a szobájában öltöztem (volna) át.Nem hittem,hogy ilyen gyors tud lenni....Csak egy átázott fehérnemű volt rajtam és Liam benyitott.

-Jaj,bocsi!Nem tudtam,hogy még öltözöl!

-Semmi baj!Csak fordulj el.-mutattam az ajtóra.Megfordultam és úgy csinált,mintha becsukta volna az ajtó és kiment volna,de ahelyett a nyakamat kezdte szívni.

-Liam!Mit csinálsz?-sóhajtottam.

-Kívánlak!Most azonnal!-morogta.
Nem tudtam ellenállni.Szembe kerültem vele és csípőmnél fogva magához húzott,majd hosszasan megcsókolt.Csókja olyan,mint a drog....ha egyszer kipróbálod nem tudsz róla leszokni.Teljes mértékben megbíztam Liam-ben. Tudtam,ha valaki érdemes rám.....az ő.Magammal rántottam az ágyra,majd vetkőztetni kezdtem.Már minden ruhája a földön volt és mérete már hasát csapdosta.Rajtam fehérnemű volt,de az se sokáig.

-Szép darab-mutatott a melltartómra-De mennie kell!!!-azzal letépte

Melleimmel kezdett játszani,amiket sóhajokkal díjaztam.Néha meg-meg csípte bimbóimat,mire felnyögtem.Hasam aljához érve a bugyimat is eltávolította,széttárta lábaimat,majd szép tisztára nyalt.Csiklómat kezdte el szívni.Ettől a nyögéseim inkább sikolyok voltak.Mikor már majdnem a gyönyör kapuiban voltam abbahagyta.

-Nem így fogsz elmenni!!!-kacsintott.
Fölém kerekedett és szenvedélyesen megcsókolt.
-Mehet?-kérdezte.
Válaszul csak bólintottam.Felkészültem a legrosszabbra.Kezét párszor végighúzta szerszámán és lassan belém tolta magát.A fájdalom elviselhetetlen volt és azt hittem szétszakadok. Liam kihúzta a farkát és egy kicsit véres volt.Megijedtem,hogy mi van,de Liam megnyugtatott.

-Semmi baj!Ez van akinél normális!Ne ijedj meg!-simította meg arcomat.

Tedd vissza csak lassan!-nyüszítettem.

Lassan visszatette,de a fájdalom újra előtört.
-Szűk vagy baby!-nyögött.
A fájdalom bizsergéssé vált. Liam bicepszébe markoltam,amiből tudta,hogy mozoghat.Teljes hosszát még nem toltam belém,de így is tetszett.A hátát karmoltam,ő a nyakamat szívta.Ennek biztos nyoma marad.............Liamm-el egyszerre nyögdécseltünk és már nem bírtam tovább.Fenekébe markoltam és az a rész,amit nem tolt belém,így az is bennem volt.Csak ennyi kellett és hangos nyögés közepette elélveztem. Liam egy perccel később jött utánam.Egymás mellé feküdtünk és vártuk,hogy légzésünk helyreálljon.
-Liam....Ez iszonyú jó volt!-lihegtem-Nekem is bejött!...Hé...-ült föl-most jut eszembe.....-"Drámai szünet"-Lennél a barátnőm?
-Persze,hogy igen!-csókoltam meg szenvedélyesen.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése